Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

  • Develop and execute annual trade marketing plans aligned with business and brand objectives.
  • Lead channel-specific programs to increase brand visibility, drive consumer conversion, and support sell-through.
  • Collaborate closely with Sales, Brand Marketing, and Corporate Management Department to develop and deploy in-store activations, POSM, and promotions.
  • Strengthen partnerships, exploring the opportunities and ensuring structured trade marketing support for wholesale, distributors and retailers.

  • Collaborate closely with Sales Managers (GT), MT Manager to drive business opportunities and develop specific trade programs to align with company objectives to ensure sell in and sell out volume.

  • Manage the trade marketing budget efficiently, ensuring ROI-driven decision-making.
  • Conduct market and competitor analysis to identify trends and opportunities.
  • Partner with key retail and distribution partners to co-create tailored marketing initiatives.
  • Own trade events, sponsorship activations, and category-focused initiatives.
  • Track, analyze, and report on campaign effectiveness and shopper behavior.
  • Lead, coach, and develop team members of trade marketing.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
  • Having 6–10 years of experience in trade/shopper marketing, preferably within the FMCG or beverage industry.
  • Proven experience in managing marketing budgets and cross-functional teams.
  • Deep understanding of retail dynamics, shopper insights, and promotional effectiveness.
  • Strong project management and execution skills.
  • Excellent communication and stakeholder management skills.
  • Highly analytical with a results-driven mindset.
  • Independent and professional ethics.
  • Creation, active, honest, carefull and hard work.

Việc Làm Tương Tự

  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Kỹ năng cần thiết: Thực tập sinh Nhân sự, Thực tập sinh, Nhân viên thực tập, Internship
  • Vị trí tuyển: 1
  • Ngày đăng: 23/05/2025
Gia Nhập Cùng Taisho

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.